Skip to content

Klantenservice

Uw vraag betreft


Ik heb iets verloren in een restaurant

Klik op de knop linksonder om snel contact met ons op te nemen via Facebook Messenger. Vermeld het betrokken restaurant en het tijdstip van het bezoek. Heb je geen Messenger? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier.


Ik ben het slachtoffer van een bestelfout

Neem contact met ons op via onderstaand formulier en voeg een foto van uw bestelbiljet toe, met vermelding van het betrokken restaurant en het tijdstip van doorgang.


Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.

Zodra uw bestelling is bevestigd, bereidt YouWok ze in minder dan vijf minuten voor en geeft ze door aan de bezorger van een van onze partnerdiensten (UberEats, Deliveroo of TakeAway). Als het langer duurt voordat uw bestelling aankomt, moet u rechtstreeks contact opnemen met de betrokken bezorger of dienst via de applicatie of hun klantendienst.


Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen.

U moet contact opnemen met de bezorger of de leveringsdienst via de applicatie of hun klantendienst. In de meeste gevallen zal de bestelling worden terugbetaald. Als u geen antwoord krijgt van onze partners, schrijf ons dan.


Ik ben het slachtoffer van een bestelfout

Neem contact met ons op via onderstaand formulier door in uw bericht een foto van uw bestelbiljet op te nemen en het betreffende restaurant en het afleveringsnummer te vermelden.


Ik heb een fout gemaakt in mijn adres, maar mijn bestelling is al bevestigd.

Helaas kunnen wij het afleveradres in de systemen van onze partners niet wijzigen. Controleer uw adres voordat u uw bestelling bevestigt.


Ik ben op zoek naar een studentenjob, werven jullie aan? 

Ja! Ga naar de Aanwervingspagina voor meer informatie 😉 


Werft u aan op vaste of tijdelijke basis? 

Niet elke dag, maar soms zijn er banen vrij! Dit is meestal te zien op de voorkant van onze betrokken restaurants.


Ik vind iemand die bij YouWok werkt knapper, kun je hem dat vertellen?

Nee! Maar je kunt je moed in beide handen nemen en met hem gaan praten, als je het met beleefdheid en respect doet. Het zijn mensen zoals jij, met het enige verschil dat zij zeker beter wokken dan jij 😀


Ik probeer je te bereiken over een andere zaak

Geen zorgen. Het onderstaande formulier staat tot uw beschikking, aarzel niet het te gebruiken!


Ik kan je niet aan de telefoon krijgen! 

Onze teams in het restaurant zijn volledig toegewijd aan uw wensen en aan het onderhoud van onze kamers, om ervoor te zorgen dat u een goede tijd heeft. Dus als we meer telefoons in het restaurant plaatsen, maken we het veel moeilijker voor hen om hun werk te doen! Maar we zijn zeer reactief, vooral op Facebook Messenger 🙂 

Contactformulier

Play Video